Trwa promocja Kupuj w Lechpolu i odbieraj nagrody! Sprawdź!
Panel kontrahenta

Specjalista IT - helpdesk

Miejsce pracy: Miętne k. Garwolina
System pracy: dwuzmianowy (6:00–14:00, 14:00–22:00)
Dodatkowo: możliwość zdalnych dyżurów w soboty (raz w miesiącu)

 

Główne zadania:

  • Odbieranie zgłoszeń od pracowników (telefon, Slack, Jira).
  • Wsparcie pracowników centrali i ponad 40 sklepów Rebel Electro z całej Polski.
  • Diagnoza i rozwiązywanie problemów z:
    • komputerami, telefonami, drukarkami, terminalami płatniczymi
    • monitoringiem
    • systemami wewnętrznymi (ERP Comarch XL, WMS, Baselinker)
    • siecią m.in opartą o urządzenia microtik i protokół VLAN
    • centralą telefoniczną
  • Przekazywanie trudniejszych tematów do drugiej linii wsparcia.

Wymagania:

  • Podstawowa znajomość działania sprzętu i systemów IT.
  • Umiejętność prowadzenia rozmów z użytkownikami.
  • Umiejętność pracy zmianowej (pełna dyspozycyjność w zakresie godzin).
  • Komunikatywność i zaangażowanie.
  • Znajomość podstawowych pojęć technicznych w języku angielskim.
  • Praca stacjonarna  - brak możliwości pracy zdalnej.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Praca w zgranym, technicznym zespole.
  • Możliwość intensywnego przeszkolenia – nie musisz mieć wieloletniego doświadczenia.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.
  • Możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej, karty sportowej i  ubezpieczenia na życie.

Na oferty zawierające CV czekamy do 30.04.2025r. pod adresem: [email protected]

Przesłanie niniejszej aplikacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Lechpol Electronics LESZEK Sp.k. z siedzibą w Miętnem, ul. Garwolińska 1, 08-400 Garwolin. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania lub usunięcia poprzez wiadomość mailową na adres [email protected].